Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jan 2024 10:28:19 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Narva Linnakantselei menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/00617 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva linn, Vestervalli tänav L2, Ida-Viru 
maakond, Narva linn, Hariduse jalgtee, Ida-Viru maakond, Narva linn, 
Vestervalli tänav L2, Ida-Viru maakond, Narva linn, Karja tn 3, Ida-Viru 
maakond, Narva linn, Hariduse tn 10, Ida-Viru maakond, Narva linn, 
Vestervalli tänav L2, Ida-Viru maakond, Narva linn, Hariduse tn 10 (Veetoru, 
Sidekanalisatsioon, Kanalisatsioonitoru, Park, Narva Eesti Lasteaed, 
Sademeveekanalisatsioon, Drenaaž) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palun Terviseametil esitada arvamus 
kasutusloa menetluse eseme kohta (alus: HMS § 11). Kasutusloa menetluse ese 
on Narva Eesti Lasteaed.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26864422>  (menetlus nr: 
412355), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 01.02.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva Linnakantselei) või menetleja (IRINA TŠERTKOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister